Vanuit AFO 813 kunnen overzichten van aanvragen geprint worden. Dit gebeurt op basis van de mailmerge functionaliteit, zie de algemene help over dit onderwerp voor meer informatie.
De mailmerge documenten (die vooraf al gedefinieerd zijn buiten het Vubis systeem om) worden beschikbaar gesteld voor deze functionaliteit via deze menu optie.
Nadat u deze optie heeft gekozen verschijnt een overzichtsscherm:
: Gebruik deze optie om een document toe te voegen. Zie sectie 815.7.1.
: Selecteer een regel en dan deze optie om de definitie te wijzigen. Zie sectie 815.7.1.
: Selecteer een regel en dan deze optie om de definitie uit de lijst te verwijderen. Het systeem vraagt om bevestiging.
Na het selecteren van de optie
Document pad: Voer volledige pad en documentnaam in. U kunt de browse knop gebruiken om documenten te zoeken op uw werkstation of netwerk.
Omschrijving: Voer een korte toelichting in waarvoor het document dient. Deze wordt getoond in de dropdown lijst in AFO 813.
Deze optie dient om de relevante parameters voor de magazijnaanvragen module te installeren. Hij wordt normaliter uitgevoerd door personeel van de helpdesk.
Neem a.u.b. conact op met de helpdesk alvorens dit proces uit te voeren.
Nadat u deze optie heeft gekozen verschijnt de volgende melding:
Wanneer u op klikt, zal het systeem de relevante database configuraties uitvoeren die nodig zijn voor de magazijnaanvragen module.
· Document control - Change History
Version |
Date |
Change description |
Author |
1.0 |
October 2008 |
creation |
|
2.0 |
May 2010 |
New options for: request summary; expiry date rules; request summary printing |
|